Principalul domeniu de activitate este administrarea imobilelor de locuit (condominii conform
   prevederilor legale), a tuturor elementelor proprietatii apartinand acestora, a gestionarii mijloacelor
   comune materiale si banesti apartinand proprietarilor pe baza unui contract de prestari servici.

              Principalul nostru client este Asociatia de Proprietari.
              Ne desfasuram activitatea respectand si aplicand prevederile legislatiei in viguare, cu scop principal intretinerea elementelor tehnico-administrative specifice imobilelor in administrare, indeplininind intocmai hotararile Adunarii Generale a membrilor Asociatiei si deciziile Comitetului Executiv.

              In principal asiguram managementul de proprietate si financiar -contabil (in partida simpla).


Asigurarea bunei functionarii si de integritatea partilor de constructii si instalatii de folosinta comuna.

Urmarirea comportamentului in timp a constructiei, pe toata durata contractului, punerea in siguranta a cladirii potrivit prevederilor legale, evidentierea in cartea tehnica a cladirii a tuturor modificarilor aduse,semnalarea oricarei modificarii in timp a intregii constructii .

Angajarea lucrarilor de intretinere, reparatii, inlocuiere sau modernizare la partile de constructii/instalatii de folosinta comuna.

Urmarim executarea, calitatea si receptia lucrarilor angajate.

Urmarirea consumurilor colective si individuale stabilite aparatele de masura ale unitatilor furnizoare si in apartamentele proprietarilor.

Asiguram intocmirea listelor de plata a cotelor lunare de contributie .

Incasarea cotelor de contributie lunara la sediul asociatiei, in spatiul pus la dispozitie in acest scop si in zilele stabilite in contract

Intocmirea corecta si pastrarea documentelor/ registrelor/ formularelor tipizate de evidenta financiar-contabila si a actelor asociatiei.
Raspunderi:

     Respectarea si corectitudinea administrarii patrimoniului mobil si imobil al asociatiei;
     Executarea la timp si in bune conditii a sarcinilor curente stabilite de conducerea asociatiei, precum si de calitatea serviciilor prestate;
     Gospodarirea judicioasa a bunurilor materiale si incadrarea in normele de consum;
     Indeplinirea obligatiilor contractuale;
     Apararea intereselor asociatiei in raport cu furnizori de servicii pt. care sunt contracte in derulare;
Amenajari si constructii:

     Amenajari interioare si exterioare: placare pereti rigips, pereti despartitori, tavane false, tavane casetate, scafe, gresie, faianta, instalatii, fonoizolatii ... detalii

     Constructii la rosu si la cheie: de la proiect la executie, de la organizare de santier la fundatie acoperis, precum si ... detalii


          In cazul in care nu doriti colaborare sub forma unui contract de administrare, va oferim personalul calificat pentru a ocupa postul de administrator;

          Pentru detalii va stam la dispozitie la telefon 0722 550 089 sau la adresa de email office@administratie-imobile.ro
© 2009 MAST3R QUADRANT CONSULTING